slowlax

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Amandah - 20 augusti 2013 17:34

tjoosaan. Idag har jag ju varit i skoan det var ganska nice faktiskt.. chill såhär andra dagen. Mest pysslat faktisk. Gjorde mina mål/stolt över/vill göra osv grejs på HÄK så inte så mycket där heller. Dubbel timme SO. Mest prat ganska trevlig. Vi har bra SO lärare c: 2 timmar matte när de flesta ahde långt språk. Vi spelade yatsy hah.. ja trevlans. Sen bild som ja var helt ok. Gillar inte vår nya bild lärare riktigt :/


Idag skulle karaten börjat men mamm kunde inte skjutsa mig idag så nästa vecka ist :'c 

Saknar det mår så jävla bra psykiskt efter en träning. rekomenderas för alla som är stressade eller tänker för mycket har ångest och sånt. Ända sport jag faktiskt gillar. Hatar boll sporter som bara går ut på att springa som en idiot efter en boll -.-

Skulle vilja börja på kick boxning det ser kul ut.. får se hur det blir med det i framtiden.


 

fick olust att redigera nåt.. dock funka inte Ps så fick bli i gimp 

"Everything who kills me make me feel alive"


Och bara för att en Yohio bakgrund jag gjorde till en sida nån gång före Yohio blev äckligt mainstream att tycka om  *super hipster* gillar honom inte så mycket nu mer.. han förändrades med mello  



Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards