slowlax

Direktlänk till inlägg 7 september 2013

värdelös dag

Av Amandah - 7 september 2013 14:41

Hej kär atyp 4 läsare men aja tack för ni följer min blogg iaf. Även fast ni nog alal är från dn hehe

Okej idag försökte jag få tag på nån kompis att vara med men alla ignorerer mig. Försökte iaf. Mamma är borta hela helgen typ så hon klämmnade mig med chips och godis (jag tror hon försöker göda upp mig ännu mer) 

Just nu mår jag illa för jag ätit för mycket godis.. eheee


Städade även mitt skrivbord.. Vad jag än gör blir fett rörigt så valde att städa lite



  

Före. En ända röra hah och jag städade det typ för nån dag sen


 

oj vad fint det blev då hehe observera att de flesta teckningar på väggen är ganska gamla de flesta från 2012 och den del från 2011. Men några nya c:



 
 
Ahliz

Ahliz

10 september 2013 22:04

OMG, jag har en likadan sax som du!!! :'D

http://Ahliz.bloggplatsen.se

Amandah

10 september 2013 22:20

omg twin < 3 hahahah :')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amandah - 13 september 2013 18:56

Hej detta är sjukt viktigt kommer sluta blogga här och ist blogga på IRapedAUnicorn.bloggplatsen.se tack om du följer vidare ...

Av Amandah - 10 september 2013 15:45

Hejsan vänner. Måndagen började med att jag for till tandläkaren ang. tandställning. Ska dra ut 4 (!!!!!) tänder i november sne typ nån vecka efter det tanställning.. känns underbart (not) hatar tandläkare. Sen bar det av till skolan och skolfoto...

Av Amandah - 8 september 2013 17:30


Har ju varit ensam mesta delen av helgen.. Mor lämmnade chips, godis, läsk och pizza pengen (orkar inte berätta om dne turen.. värsta pizzerian någonsin..) så jag har sett på olika verisoner av alice i underlandet och ätit MASSOR. Känns som jag aldri...

---

Av Amandah - 7 september 2013 22:09

Oh, my stomach’s tied in knotsI’m afraid of what I’ll find if you want to talk tonightSee the problem isn’t you it’s me I knowI can tell, I’ve seen it time after timeAnd I’ll push you awayI get so afraidI&rsq...

Av Amandah - 6 september 2013 18:34

9 september Jag ska få besked om jag ska få tandställning eller inte. Har fula tänder överbett snesa och skit   19 speptember   Min bästis Lina fyller år < 33 haha alva och jag planerar lite för henne hihi     ' söt lina :3   2...

Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards