slowlax

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Amandah - 4 augusti 2013 21:52

Eftersom jag inte har så mycket att skriva om annat än atrt jag hoppat med kaniner och simmat idag tänkte jag skriva lite om an cafe och hur mycket dom betyder för mig.


 

Det fanns en väldigt mörk tid förra året och året innan det som jag hade tappat lusten för det mesta. Skolan, karaten, vänner, familjen osv livet helt enkelt. Och varje gång jag skulle någonstans måsta jag lyssna på An Cafe om jag skulle ta mig någonstans och inte börja grina av någon random andledning. Orka ta mig till skolan elelr nåt. För deras utseende och musik gör mig otroligt glad nästan lite mer självsäker. Så an cafe kommer jag alltid älska för dom får mig att orka när allt skiter sig när man bara vill ligga i sängen sova oc aldrig vakna mera.

Dom betyder mycket för mig helt enkelt  

 

blir 2 idag bara för vi har typ An cafe tema på dagen x3


Min favorit låt från albumet amazing blue < 3


Natsu koi natsu GAME. Gammal men alltid bra älskar mikus kläder i denna ^^


TYp ända oshare kei baandet a fastnat för är mer för visual kei



Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards