slowlax

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Amandah - 14 augusti 2013 16:58

Åt just vårullar och lite annat asiatiskt nomnomnom.

Pratade med mamma om hur mycket det skulle kosta om jag skulle plugga i japan nån gång i framtiden. Och hur mycket japanska jag måste lära mig (de är enklare än engelska tycker jag så blir inte så stora problem att lära sig) Troligen får blir mina drömmar om att plugga i japan förbli drömmar...

Bara jag slipper bo här och få kass utbildning är jag nöjd 


 


Av Amandah - 14 augusti 2013 15:15

Känner hur mian rubrieker alltid är så kreativa men men..


Vaknade till dundrande åsk väder och orolig hund som låg på mig (en golden retviver på dina ben en hel morgon lova du kommer inte känna dina ben efter det) Vågade inte starta datorn eftersom det blixtra lite då och då. Läste lite manga och försökte lugna hunden. Efter dte har det väll inte hänt så mycket.. ritat lite (lägger kanbske upp sen) spelat och annat mys. 


Ska nog beställa peruk till min österrike (hetralia) cosplay nu i veckan troligen :D

Lina ska cosplaya Ungern och hon ska också beställa peruk här snart

Valde i våras att fota linas cosplay lite. De är en kortare verison av UNgerns klänning som hon valde att göra (eller jag ritade upp den.. haha) den är sjukt fin. Lina är så bra på att sy vilket inte jag är som köpte de mesta på min cosplay från second hand 

 

Visst är Lina söt i den :D bara peruk och duk på huvudet till. Min mamams skor haha riktigt passliga tioll denna cosplay

finns många fler bilder jag glömt att redigera (även denna är oredigerad) Om du kollar noga har hon sår på benen tack vare en arg taggbuske D: 

Och märkena på handen har inget med cosplayen att göra vi gillar att rita på varandra ok.



Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards