slowlax

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Amandah - 3 augusti 2013 18:08

DET ÄR SÅ JÄVLA VARMT ;_;


Okej jag starrade dagen med att vakna kl 6 och kunde inte somna om (fuuu). Så jag såg några avsnitt supernatural och lite danisnotonfire på yt. Försökte att inte garva för då skulle jag ha väckt alla. Sen mitt på dagen var dte gruppträning med kaninerna. Vår lilla klubb som hoppar lite fick finbesök av proffs (typ) från sverige :D 

Jag satt mest skuggan med kaninen och pratade med trevliga människor. För varmt tyckte både alma och jag.

Samma sak imorgon då yeey hoppas att det inte är lika varmt då. Annars var det jätte mysigt.

Ska nog fotsätta se på supernatural och sitta inne resten av dagen (om jag ev inte tar hunden till stranden, han flämtar och har varmt) 


 

Bästa serien som gjorts seriöst. 


även börjat lyssna på Muse igen. Älskade dom förut och dte börjar väll komma lite tillbaka hehe. Alltid gillat deras musik.

Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards