slowlax

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Amandah - 10 september 2013 15:45

Hejsan vänner.

Måndagen började med att jag for till tandläkaren ang. tandställning. Ska dra ut 4 (!!!!!) tänder i november sne typ nån vecka efter det tanställning.. känns underbart (not) hatar tandläkare.

Sen bar det av till skolan och skolfotografering (fuu) inte så mycket mer med de. Vid 3 tiden åkte vi till Djurvik med klassen. Lagade tacos, Drack saft (myyyycket saft) badade bastu, simmade (ja vi är galna) och flummade runt.

Det stod på pappret att man inte fick vara berusad under lägret.. det stod inget om saft "saften ger dig kraften". Okej alla hypra runt i mörkret. Vi delade upp och i 2 grupper. De goda (där jag och alla gos töntar var) och de P12 smittade seriöst dom var as omogna.. eheheh men vi hade sjukt kul. Svårt att förklaar m,en det hände iaf massor.


Tisdag packade vi först och sen började de fruktade samarbetsövningarna. kan berätta om den värsta.


Vi alla 14 skulle stå på ca 10 läskbarkar. Vi skulle ta oss framåt och runda en korn. Låter enkelt va? ja det tyckte vi med. 

Alla måsta stå på pallaran för att inte "hajen" skulle ta dom (man måste ju flytta en längst ledet) Ramlade du stoppade "hajen*" ut dig någon stans och hela ledet måsta komma dit och hämta en. Alla måsta runda kornen. Allt detta tog 1 timme och alal vär ihjäl kramade hahaha. Man fick ta fram sina gamla snake kunskaper!

sen lite andra skit övningar där man måsta använda hjärnan för att fixa usch.. 


Sjukt skönt att vara hemma men det var jätte trevligt. Fått kramar (inte bara i leken) vilket var fantastiskt dör jag har inte får en kram på ca ett halvår eller mer snyft. 


Hade lite bilder men min iphone är cp... :c






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards