slowlax

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Amandah - 5 september 2013 16:47

kretiv and i know it.

Torsdagar är fan de tråkigaste dagarna i skolan.. Ingen kul förutom SO.. trodde seriöst aldrig skoldagenskulle ta slut..

Fredag imorgon iaf skönt men samtidigt inte. TYcker om att vara med mina vänner vilket jag i princip bara är med i skolan :/ Sen är jag ofta ensam hela dagarna eftersom mor är hos sin kille såjaa.


Hur som helt köpte jag nya skor idag (tjejpoäng) kär i dem


 

har inte de smalaste vaderna men iaf.. öh älskar dom as sköna lite platå (ungefär lika mkt som creepers) Fantastiskt


Jagvet har inte så mycket bilder ur mitt liv här.. öh för det första så orkar jag aldrig ha dom i datorn. För det andra händer det inte så mycket i mitt liv som är värt att fota så öh yee

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards