slowlax

Alla inlägg den 7 september 2013

---

Av Amandah - 7 september 2013 22:09

Oh, my stomach’s tied in knots
I’m afraid of what I’ll find if you want to talk tonight
See the problem isn’t you it’s me I know
I can tell, I’ve seen it time after time
And I’ll push you away
I get so afraid
I’ll only have myself to blame

And now I’m by myself
So tell me how the hell
How can I live without you now?
How can I live within myself?
How could I live without you now?
I don’t want nobody else

Av Amandah - 7 september 2013 14:41

Hej kär atyp 4 läsare men aja tack för ni följer min blogg iaf. Även fast ni nog alal är från dn hehe

Okej idag försökte jag få tag på nån kompis att vara med men alla ignorerer mig. Försökte iaf. Mamma är borta hela helgen typ så hon klämmnade mig med chips och godis (jag tror hon försöker göda upp mig ännu mer) 

Just nu mår jag illa för jag ätit för mycket godis.. eheee


Städade även mitt skrivbord.. Vad jag än gör blir fett rörigt så valde att städa lite



  

Före. En ända röra hah och jag städade det typ för nån dag sen


 

oj vad fint det blev då hehe observera att de flesta teckningar på väggen är ganska gamla de flesta från 2012 och den del från 2011. Men några nya c:



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards