slowlax

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Amandah - 8 september 2013 17:30

Har ju varit ensam mesta delen av helgen.. Mor lämmnade chips, godis, läsk och pizza pengen (orkar inte berätta om dne turen.. värsta pizzerian någonsin..) så jag har sett på olika verisoner av alice i underlandet och ätit MASSOR. Känns som jag aldrig behöver äta mat mer känns även som jag rullar fram när jag går.. ucsh


Hur som helst imorgon kommer dagen starta med tandläkar besök sne vidare till skolfotografering och sen iväg mot djurvik med klassen :)


Otroligt mycket saker man ska ha med sig för ett dygn.. aja hoppas det blir kul iaf :3


 

"kan du stå på huvudet?"


Disneys tecknade verison var en av mina favorit film när jag var liten. Jag älskade underlandet allt var perfekt. Galet. Jag har alltid gillat "motsata" verkligheter sa min mamam nyligen hum kan stämma.


Annars har vär helgen flutit på bra lyssnat mycket på Muse och sånt mys.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards