slowlax

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Amandah - 6 september 2013 18:34

9 september


Jag ska få besked om jag ska få tandställning eller inte. Har fula tänder överbett snesa och skit


19 speptember


Min bästis Lina fyller år < 33 haha alva och jag planerar lite för henne hihi


  '

söt lina :3


26 september


Premiär för fösta avsnittet av säsong 5 av glee!!! OMG saknar dom så mycket


 


28 spetember


KERBERA's första singen släpps :DD så jävla taggad


 


29 september


The GazettE spelar i helsingfors <33 kommer inte vara där men dom kommer iaf vara i samma land som jag!! *fan girl*

dom betyder så mycket för mig


 

 

Av Amandah - 6 september 2013 17:53

FREDAAAAAAG äntligen <333

Skola idag då ganska chill vi var ute 2 timmar och hämta plangton i sjön. Fick se på film på tilläggs svenskan för vi var så några. Efter skolan drog jag till stan köpte tyg till mitt syslöjds projekt, en pack pennor och 1:an och 2:an av deth niote (mangan) Läst och sett den förut på engelska så tänke samla den svenska verisonen nu heh :3


     .. insåg hur ful jag såg ut så jag täckte för dte så ni ointe dö i hjärtattack aja L min man <333 (mitt hår är inte så rött dte är lampan som lurar er)


lyssnar sönder gamla och nya Never shout never låtar hehe


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards