slowlax

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Amandah - 2 september 2013 20:16

fett kreativ titel men iaf. Idag vart d eju måndag.. Mår bra när jag är i skolan med mina vänner blir genast nedstämd när man kommer hem. Alla ignorerar på kik skype osv såja.. var är människorna när man behöhver dom? 

Var iaf i stan med mor min köpte en ny lampa till mitt rum och en Retro plåtburk som är perfekt för alla mina promarkers som inte får plats i en penal (penskrin) Vi åt världens godaste vegopizza (seriöst nomnomnom)

Köpte även ett paket Pocky och Pretz (chili) varning fett starka pretz.. 


Just nu gör jag lite läxor (wooow poäng till mig) lyssnar på NeverShoutNever som tydligen släppt ny platta under sommaren humhum.. Helt okej gillar med de äldre låtarna.. Vad hände med Chris röst? :o aja rätt trevliga låtar.

Väntar även på att nån ska svara.. verkar inte ske såjag ska nog rita efter läxorna.

Ensam hemma så lyssnar ganska hög musik sånt mys < 3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards