slowlax

Alla inlägg den 28 juli 2013

..

Av Amandah - 28 juli 2013 21:04

Just glad min katt ska snart föda.

Sen blev allt helt uppfuckat igen

jag orkar inte. Efter allt vi gjort finns jag tydligen inte i ditt liv mera.


det gör ont


Av Amandah - 28 juli 2013 19:12

För ett år sen. Jag jobbad epå en 4H gård på sommaren med min bästa än som jag inte ser så ofta mer. Vi träffade folk på internet. Folk som förändrade mitt liv. Utan dem skulle jag inte klarat allt som hänt dte senaste året. Inte klara det som händer nu. UNder året har ni fått mig le skratta och gråta spy och hata. Har dagen varit piss i skolan blir jag oftast glad av att komma hem och känna att man har någon att för lita sig på. Kan inte tänka mig ett liv utan er fantastiska människor kanske skulle jag inte ens leva nu? Säkert 209018842 gånger harjag bara velat dött och funderat ut ett bra sätt att göra det på. Men ni har fått mig att stanna. Jag kanske inte betyder så mycket för er men ni betyder jävligt mycket för mig. Även fast vi inte är lika tajta som vi var då och en del av er inte ens pratar med mig mer kommer jag aldrig glöma er. Människor som gjorde mitt liv lite ljusare.

Tack.


Av Amandah - 28 juli 2013 15:01

Nu ska jag försöka blogga varje dag okok!

Har ju varit på rockoff i veckan med mer artister än jag visat och inte orkar visa men nu är allt över. Trevlig festival och nu är mariehamn dött igen.

 

Yohio.


Jamen idag ska jag bara chilla som vanligt se på nån film spela sims och kanske lute naruto.

Mamma och hennes kille ska ha kräftskiva här så jag blir nog inne på rummet ikväll


 

Egopix yeah mitt hår ser fett mörkt ut... aja


SAYONARAAAA


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag kallas Amandah och det här är min blogg om mitt "intressanta" liv bestående av Japan, anime, olika sorters fandom, musik och djupa tankar.. yey

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards